Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 5 september 2011

NYTT I KÖKET

ikea_bjursta

Är hemskt sugen att kasta mitt nuvarande köksbord åt h*lvete – det är ett glasbord från Jysk som jag köpte för snart 10år sen tror jag. Det är inte det att det inte är snyggt MEN jag håller på att kräkas på att putsa det femtioelva gånger om dagen. Glasbord är inget att rekommendera då man har barn!

Har spanat in det här Bjursta bordet från IKEA och nu då jag även såg att det finns bänkar att köpa till så blev jag ännu mer sugen på nya köksmöbler. Stort bord behövs till en stor familj och smidigt med bänkar istället för stolar. Vi som har ett ganska långsmalt kök och liten matplats så skulle det vara himla praktiskt.

1 kommentarer:

Linda sa...

riktigt snyggt!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos