Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 14 september 2011

HITTAT ONE PIECE TILL BARN

onepiece_barn

Som jag letat och suktat efter en riktigt snygg One Piece till barn, inte nån tråkig vanlig utan någon med det lilla extra! Den ovan är från Nelloli och är  helt i min smak, i luvan är det dessutom stjärntyg! Yey!

Sen en till som syr One Piece som jag fick tips av er om är Tjohalia – kika in på hennes facebook-sida för att se alla snygga heldressar hon gör! Gillar framförallt hennes detaljer på allt hon gör Ler

5 kommentarer:

Sofia sa...

HAR REDAN BESTÄLLT EN :)
Älskar Nellolis kläder! Alltid så proffsigt sydda.

tindra sa...

så snygga!!

♥ Sojka ♥ sa...

Supersnygg! :) Måste jag ju ha med! :)
Kram!

One Piece barn sa...

Jäklar vad snygg den var!

One Piece barn sa...

Najs nu vet jag vart det finns One Piece till mindre barn :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos