Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 september 2011

MINI VS PYTTEMINI

ATT00091

Madeleine visade mig hennes “lilla” Colgate tandkräm hon hade med sig till Köln, skrattretande nog hade jag med mig en ännu mindre tandkräm – typ 3cm hög, hahaha.. Gissa om vi garvade gott åt det? Jag fick snåla med tandkrämen vill jag lova Blinkar Fick den i min hytt på Birka Paradise på Mammabloggkryssningen, tänkte den skulle vara bra och spara, man kunde ju få användning för den och visst fick jag det.

2 kommentarer:

Mia sa...

Sånna mini mini säljer vi på jobbet. Men då tillsammans med en tandborste. För gäster som glömt så klart. =)
Men dom är lite söta.

Josephine-mamma till Elika & Nick sa...

Hihi ;-) det var ju bra att den kom till användning :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos