Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 februari 2010

VILKEN SKA JAG VÄLJA??

Världens bästa Therese - Preffen,
har gjort nya förslag som header till
mig. Nu välkomnar jag våren och nya
spännande projekt med ny design ;-)
~~~~
Vilken header tycker du jag ska ha??
~~
Kika gärna in till Therese och hennes

bloglovin

16 kommentarer:

kidzmode sa...

Kul att du tittade in, kom gärna tillbaka.
Jag tycker den första var finast.

Nikita sa...

den sista tkr ja =)

Mamma & Trollets Blogg... sa...

Jag tycker den sista! En sånn skulle jag åsså villa ha... ;) Fast med min prinsessa på!?! Kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Dom var jätte fin alla tre så jag förstår att det är svårt att välja :)

Men jag skulle välja nummer 2 eller 3... :)

Kram kram

Amy sa...

Första tycker jag är finast :)

Maria sa...

Den sista tycker jag =)

Agnes sa...

Den sista!

Anne sa...

1:an

Nina sa...

Jag tycker den första, fast jag skulle skrivit "muppsan" större, och kanske inte snett ; )

Nina - Glamourmamman sa...

Jag tycker nr 1 eller 2! Men alla verkar tycka olika :-)

Mrsfunky sa...

Jag tycker nog att nummer två var finast, men som sagt, dem är fina alla tre! =)

Kram =)

kisseGirl sa...

Jag tycker tvåan är finast, två fina bilder på barnen och en med skärpa i bilden den andra bilden är ju lite dov... jätte fina de andra åxå :)

Sara E sa...

Jag skulle välja nr 2. Kramis

Kakkakaffe-Eva sa...

Sista.

lilla angelyne sa...

Jag röstar på nr 2! :-D

-svantes mamma- sa...

Den tredje var finast! Sen nr 2.

Jaaa, idag ska vi till grannarna och äta middag, spela lite kort och dricka ett glas vin. :)

Imorgon ska jag jobba nåpgra timmar på dagen/eftermiddagen.

Ni då? Ska ni göra nått kul? kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos