Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 februari 2010

TIPS TILL OSS MAMMOR

Först vill jag tipsa om den här hårborttagnings
grejen. Den tar lätt bort hår i ansiktet
utan laser, vax och sånt som gör ont
och kostar massa pengar!!
Det här är Epicare!!
~~
Sen har jag testat en ny hårprodukt
- THE SEEKER
~~~
Effekt: Volym, glans och lätt stadga på både rakt och lockigt hår
~~~
Jag är kanonnöjd, jag tycker det är
svårt med hårprodukter till oss med
långt hår, men Doop´s hårprodukter
passar mig utmärkt. Grabben som är
väldigt kritisk på allt vad vax är diggade
och gav oxå tummen upp för Doop´s.!!
~~~
Sen får vi inte glömma Neulash serum
som förlänger ögonfransar & ögonbryn!
Nu har jag kört i nästan 2 veckor och
jag är väldigt förväntansfull...
Vill ni se resultat efter 2 veckor??

bloglovin

1 kommentarer:

Susanne sa...

Men gör inte den där hårborttagningsgrejen ONT? :o

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos