Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 februari 2010

AVD 74

Så här ser det ut hos oss nu. Alvin har lyckats somna,
har tidigare idag bara powernapat korta stunder.
Jag borde oxå lägga mig men passade på att äta
min middag och uggla i lite tidningar som Linda
hade med sig. *tack snälla igen*
~~~
Dom har kopplat ur syrgasen och de andra
slangarna för en stund, - jag ville ju byta om
på stackaren som fortfarande hade kläderna på
sig som han hade på sig då vi åkte in!!
~~~
Andningen är lite lättare efter precis ha fått
syrgas/koksalt/adrenalin. Börjar äntligen
hjälpa lite. Såå skönt.!!!
~~~
Känner dock att kvällens sköterskor är
lite väl nonchalanta.. det är lite jobbigt..
Varför kan det inte bara finnas bra
sjukhuspersonal?

bloglovin

7 kommentarer:

FrökenBlom sa...

Tänker på dig och hoppas att lillkillen blir bättre snart!
Styrkekramar till dig!
/Sofie

Caroline sa...

var inte rädd för att ringa på klockan och begära det du behöver/vill ha hjälp med/ställa frågor. All sjukhuspersonal är dessvärre inte bra.. :-(
Vad är det med honom? RS? Eller varför har han så svårt o andas?
Härligt med bra tidningar! Jag vet hur det är att bo på sjukhus med baby, bodde 4 veckor!!
KRAM

Creative Lounge sa...

Men stackars lilleman! Titta in precis och hoppas av hela mitt hjärta att han kryar på sig snarast.

Största varma kramen från Evelina & Robin

Irené sa...

Hoppas på en bra natt för er båda!
Lilla killen... Som jag messet, vi tänker, tänker massor på er!

Kramar från Irené, Fabbelito och Lisa

tezz och ellen sa...

skönt att han somnat. hoppas att ni får komma hem snart !!

Anonym sa...

Oj vad jag tycker synd om Er, så jobbigt när de små är sjuka *kramar i massor* Åsa

-svantes mamma- sa...

Men lilla gubben då... :(
Förstår din frustation över dåliga sjuksköterskor. usch, så lack man blir!!

kram kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos