Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 februari 2010

BABYBJÖRN ÖVERDRAG

Jag har fått äran att testa Babybjörn´s
överdrag till min bärsele!!
~~~~
För att hålla din baby varm och torr när det är kallt och ruggigt ute är BABYBJÖRN Överdrag till Bärsele det perfekta tillbehöret. Det är gjort i ett mjukt och flexibelt fleecetyg som är vattenavvisande och vindtätt, samtidigt som det andas. BABYBJÖRN Överdrag till Bärsele passar alla våra bärselar och har en skyddande avtagbar huva så att barnet kan sitta både inåt- och utåtvänt i bärselen. Du kan lyfta ur ditt barn ur bärselen utan att ta av överdraget.
~~~~
Det är väldigt smidigt att dra på överdraget
och skyddar verkligen bra. Tar ofta selen på
kvällen då Leeloo ska ut på kvällsprommis,
då är det ju extra ruggigt och kallt och behövs
nåt mer än bara overallen!! Dom blir ju så utsatt
i selen för blåst och så - men med överdraget
skyddas och hålls han varm inuti.
~~
Jag är mer än nöjd med mitt överdrag,
används mycket flitigt..!! Kommer nog
användas hela våren oxå ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Viktoria sa...

SV: Tack snälla söta du!
Jag hoppas din helg också har varit bra?
Kram på dgi

Amy sa...

Vart köper man dom överdragen?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos