Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 20 februari 2010

GEGGAMOJA IS DA SHIT

Har länge använt bib:ar som halsduk till
Alvin.. inte hittat nån liten fin halsduk som
passar eller är varm...
~~
Men nu har jag det - Geggamoja´s
halskrage!! Den är helt underbar och den
kommer han kunna ha länge!! Insidan är mjuk
och härlig och känns riktigt varm.
Sen att den är grymt snygg med Geggamoja´s
typiska fina enkla ränder det är ju en himla
bra bonus!! ;-) Passar fint till sin overall
och Tjohalia mössa.!!
~~
Halskragen kan ni köpa hos Barnbubblan.!!

bloglovin

14 kommentarer:

Wysteriia sa...

Svar: Nej det kan vara farligt när man får såna rabattkoder av dem :D

Elin (Edvinsmamma) sa...

Riktigt snygg blev han i sin fina halskrage! Den ska jag lägga på minnet tills nästa vinter då jag har en liten bebis jag med :)

Kramar

MADELEINE -Trollungen och jag sa...

TACK det samma!
Å fint namn du har ;)

tezz sa...

superfin =)

Creative Lounge sa...

Hej Madeleine! Ja, tyvärr så kommer inte Robin vara så stor del av min blogg längre då jag känner (bara min åsikt) att han håller vara så pass stor nu och jag vill inte exponera honom utan att han själv kan få välja. Väljer passande inlägg!

Men lite kommer han nog finnas med lite nu och då! ;)

Önskar dig en fantastisk helg med familjen.
Snygg & bra layout du skaffat på bloggen.

I Like!! :) Största kramen från oss
//Evelina

Jeanette S sa...

Jag älskar oxå geggamoja. Deras halskragar är så otroligt mjuka och fina.

Så snygg din nya header blev!

Agnes sa...

Vilken tuffing!

Johanna Småbarnsmamman sa...

Så fin han är med sin fina halskrage! :)
Ha en fin helg!
Kram

FLOOSAN sa...

här diggar vi också geggamoja

linda sa...

Nu försvann hela mitt inlägg, provar igen.
Jättefin halskrage, älskar geggamoja. Fuskigt att bli sponsrad;.)
Trevlig helg.
kram

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Hej! Ville bara tipsa om tävlingen på min blogg
http://soffiz.blogg.se/2010/february/tavla-hos-soffiz.html#comment
Var gärna med:)

Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥ sa...

Svar:
Hihi ja det är han ^^,
Tur att Kevin var glad under hela redan annars så hade den varit mer jobbig än vad den var redan ^^,

FruLundin sa...

vilken sötnos!

Anonym sa...

Goding :-)
Det är såå fint med grönt!
Kram,

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos