Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 februari 2010

PAKET FRÅN SOBEA

Jag tror att Beatrice på Sobea längtar
till våren & sommaren nu!! Idag fick vi det
här superfina härliga paketet
med presenter till barnen & mig!!
~~~
Tack snälla..!!! Nu drar vi på oss
våra glassmössor och trotsar snön
och hoppas på massa sol ;-)
~~~
Ni har väl inte missat Beatrice "Home made"
mössor - som hon virkar själv!!??
bloglovin

2 kommentarer:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Men ÅH vilka underbara glassmössor!!! Såna vill jag och Oliwer oxå ha:)

sara sa...

vilka fina! Jag vill med ha någon som skickar paket till mig ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos