Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 20 februari 2010

BARN-AKUTEN

Trodde att Alvin´s hosta och andning skulle bli bättre men det blev tvärtom, - mycket värre. Feber dessutom, dock inte så hög... Avvaktat eftersom vi var till läkaren i torsdags med honom och han tyckte det inte var någon fara med Alvin, han var ju glad och rätt pigg.. :-o Ringde vårdguiden nyss och hon tyckte vår läkare var ett pucko - vi skulle åka omgående in till barnakuten enligt henne efter att hon hört Alvin´s andning. Jag är såklart extra rädd eftersom jag har haft astma och allergi sen jag föddes.. - tänk om han ärft det av mig??
Ja, ja.. hoppas på att slippa bli kvar över natten, men nu åker iaf jag och Alvin in... Stackars mitt lilla hjärta ♥

bloglovin

6 kommentarer:

Unknown sa...

Usch, hoppas det går bra och att han snart mår bättre! Kram

Agnes sa...

Men usch då, lycka till!

sara sa...

Hoppas det inte är någon fara. Har ni ingen barnedicin?

Tove sa...

Stackars plutten!
Trött kan man bli på alla olika råd man får inom vården.. Suck!
Håller tummar och tår för att det går bra för er!
Stor kram

Helene sa...

Hoppas det inte är något allvarligt! Han får krya på sig!

tezz sa...

hoppas att det går bra !!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos