Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 februari 2010

LIKA GO SOM EN MUFFINS?

Ungefär så här glad är min gofis hela
tiden ;-) Jag är helt faccinerad hur otroligt
snäll man kan vara!! Jag är oxå väldigt
tacksam över det vill jag lova... :-o
~~~
Nu har har växt i sin fina julklapp,
Muffins bodysuit från Sobea och
matchande bib.!!! Han är ju faktiskt
lika go som en bakelse ;-)
~~
Inget högt hårfäste alls, haha..

bloglovin

8 kommentarer:

Jenny sa...

hihi han är såå söt :D
Milton är oxå så där glad hela tiden, man blir ju såå glad själv när man möts av de finaste leendet som finns!

Sara sa...

Sicken goding alltså!

Maria sa...

Vilken liten going:-)

Krya på er!

Kram Kram

Petra sa...

...men så söt och GLAD :-)

Therese sa...

Såååå söt. Ett riktigt litet charmtroll! Längtar tills tho börjar skratta också.

Anonym sa...

Vem är den lille godingen lik, sin mor eller far?
Sobeas muffins bodysuit är väldigt fin.
Ha en bra fredag *kram* Åsa

Maria sa...

Så söt han är :)

kidzmode sa...

Vilka fina kläder!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos