Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 februari 2010

NU FÅR DET VARA NOG

Suck... lilla älsklingen vaknat precis... hostade så
hon kräktes ner Momma & Anders säng och
sen hela golvet... :-o
~~~~
Så nu har vi bäddat ner oss i min säng istället, jag
och båda ungarna!! Undrar hur den här natten
kommer att bli...?? Åååh, saknar Älskling nu,
då vet man ju att man har hjälp på nätterna!!
Beundrar ensamstående flerbarnsmammor :-o
bloglovin

7 kommentarer:

Nina sa...

Men lilla skrutten då =( Hoppas du får lite sömn inatt... Kram

Unknown sa...

Jag beundrar alla mammor överhuvudtaget som är ensamstående.
Det är inte lätt när barnen är sjuka. Skönt att se att Alvin är bättre, men tråkigt att Amanda inte är det.

Hoppas ni får en lugn natt alla 3 och sköt om er
Kram

Milla sa...

Stackars liten :(
Hoppas barnen kryar på sej snabbt nu!

Kram

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Fy att lilla amanda ska ha blivit så förkyld hon med...och inte roligt att dom är så slemmig så dom kräks...

Hoppas att natten gått bra och att lilla sessan mår bättre idag!

Många kramar

Anita sa...

Ja, du, jag vet hur det känns. Vart ju ensamstående när Johannes var 10 veckor och Josefin nyss fyllda 3..man hade ju allt nattvak själv. Johannes åt nattmål ända till 18 månader, jag var helt slut. Det är ingen dans på rosor och hade jag inte haft mina underbara vänner hade jag ALDRIG klarat det...Tur ändå att det för dig är tidsbegränsat. Kram!!!

Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma sa...

Oh skulle du gått på båda presseventen eller ett av dem?

Kathrine H sa...

Håper du har fått litt søvn i natt og at lillejenta er bedre.

Her sover lillegutt mellom pappaen sin og meg for tiden; han blir hysterisk når vi legger han ned i sin egen seng... Håper det går over etter hvert. :o)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos