Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 13 februari 2010

AJ AJ AJ...

Såklart det skulle hända någon gång.. Tänkte för ett tag sen då jag läste Nikita´s blogg då lilla Albin brände sig på plattan att vilken himla tur att Amanda aldrig bränt sig!! Men så igår - då jag skulle stryka kläderna... - "Mamma, vad är det?" Det är ajaj och väldigt väldigt varmt svarade jag självklart. Men nyfikenheten lockade mer än att lyssna på vad mamma sa!! :-o
Så hela kvällen fick vi sitta med is och kallt vatten om vartannat.. har nog aldrig hört henne skrika så mycket.. Inte då i ögonblicket då hon brände sig utan efteråt... Men så är det väl - gör mest ont efteråt. Trodde jag hade "extra hud" hemma men icke... :-( Lilla stumpan!!

bloglovin

6 kommentarer:

Susanne sa...

Men stackars liten! :( Ibland skulle man nästan vilja vira in dom i bubbelplast och sätta dom i en glasbubbla :P Nejdå... Saker och ting kommer ju att hända när dom upptäcker världen och är ute på äventyr... Men jobbigt är det när dom gör sig illa...

mia sa...

Men stackars liten. :-(

Kick sa...

Oj då, stackars liten :(

Ha en mysig kväll, det är ju MELODIFESTIVALEN :D

Kram Kick

Maria sa...

Nej men lilla gumman då :( Hoppas det är bättre idag.

Nikita sa...

men huga lillsessan då :/
ja det går så otroligt snabbt så är olyckan redan skedd.

hoppas det är ok med hennes händer! och att dopet går fint idag.

kram

Amanda sa...

Usch! Stackars liten! En olycka händer så lätt. Speciellt med dom små. Hoppas det ändå blivit bättre med sessan nu.
Kram på er

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos