Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 februari 2010

RULLA RULLA...

Igårkväll bakade jag och Amanda
neger.. jag menar chokladbollar, med
strössel och pärlsocker på, blev istället
för helggodis - sockerbomb så det räcker ;-)
~~~
Inge tillgjort leende alls på nedersta bilden,
hahaha... Hon är nog less på mamma
som hela tiden vill få henne att posera
framför kameran!!!
~~~
Vad säger ni,
chokladbollar eller negerbollar???

bloglovin

10 kommentarer:

Olelsi / Nettan sa...

Jag säger negerbollar, min mormor sa tom negerbollar. Vi säger vitlök oxå. Det står tom negerbollar i min receptbok.

Hoppas att de blev goda!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Linda sa...

Mmmm... vad gott med chokladbollar! :-) Här blir det nog mest att vi säger just - chokladbollar! Fast jag tror jag sa negerbollar när jag var liten...

kram!

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Hihi, söta Amanda!
Och jag känner igen det där med att bli lite less på mamma som är framme med kameran hela tiden ;)

Här hemma säger vi negerbollar...men är jag ute på ett fik och ska beställa så säger jag chokladbollar...

Kramar

Tove sa...

Vi säger negerbollar - det gör jag även ute på caféer etc, mest bara för att.. :-)
Gott lät det, kanske ska baka lite när Isak sover middag.. hm..
Kram i alla fall!

Anonym sa...

Hej :)
När jag var liten hette chokladboll negerboll men numera säger jag chokladboll och ja jag lär Elin att det heter chokladboll allt annat skulle kännas fel
*kram* Åsa

mia sa...

NEgerbollar. :-D
Gott är det.

Linda sa...

Här säjer vi nog negerbollar det står faktiskt så i min sju sorters kakor :)

Kram Linda

Milla sa...

Jag säger negerbollar, det har jag alltid gjort :)

Anita sa...

En gång negerbollar alltid negerbollar :-)

Nina sa...

Chokladbollar ; ) Men alla sa negerbollar när man var liten..

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos