Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 februari 2010

BELLIO´S VÅRNYHETER

Jag har alltid varit en stor fan av Bellio´s
underbart fina & ekologiska tofflor.
Ingen kan väl glömma deras omtalade och
~~~
Amanda har ett par rosa med en snygg
stjärna på, såklart va?? ;-) Dom använder
hon väldigt ofta, både hemma & på dagis!!
~~~
Alvin ska nog få dom nya blå med bilen på,
hur söta som helst..!!!
~~~
Vilken av nyheterna gillar du bäst??

bloglovin

5 kommentarer:

emelie sa...

tackar, desamma till dig =)
Kommer kika in här fler gånger!! Vilka sötingar du har ;)

Malin & Elise sa...

tack ska du ha :)

vilken fin blodd design du har, har du gjort den själv?

Agnes sa...

De gröna med gul stjärna hade gärna fått flytta hem till oss. Alla är jättesöta! :)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Visst älskar vi Bellio ;D

sv:

I Norge går en stormande debatt om "snik reklam" i bloggar.
Där av mitt inlägg med mitt statement som inte har något med andras bloggar eller hur dom gör att göra ;D

Mina läsare uppsöker också min blogg för att få tips & inspiration som är en stor del av bloggen.

Ville bara att du inte skall ta åt dig av mitt inlägg.
Du kör din stil & jag min & båda är omtyckta bloggar uppenbart!!

Kram söta & Grattis med snygg design

Anonym sa...

De vita med rosa eller blått band lver!!! Jättefina! MEn är det lönt att köpa sådana innan de små går?

KRAM

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos