Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 februari 2010

NORRLANDSFLYTTEN...

Många som frågat om norrlandsflytten jag skrivit om.. Jag skrev och berättade för ett tag sen om stambytet vi ska få, mars-maj, - under den tiden har vi inga toaletter eller vatten - dvs, helt omöjligt att bo i..!! Kommer att stå baracker utanför med WC och dusch, men det fungerar ju inte riktigt då man har små barn. Det kommer även att bli en jäkla massa buller - fungerar heller inte då man har hund och ett spädbarn!! :-o
~~
Så helgen v.8 åker vi allihopa till min mamma i Fränsta (7mil väster om Sundsvall) och tillbringar några veckor, sen hem till Sthlm en vecka och låna Svärmors lägenhet då hon är utomlands, sen ev. åter till Fränsta igen!! Kommer bli en jobbig period utan varandra och för Amanda som inte kan gå på dagis under hela den tiden!!
Tomas och Andreas är med första veckan, under sportlovet men sen åker dom hem!! :-(
~~
Men kommer nog få fullt upp ändå, ska umgås en massa med Mammsen, Svärfar & Sussie, vänner och bloggträffar ;-) Tiden lär springa iväg!!
~~
Självklart följer bloggen med mig i norrlandsflytten - mig blir ni inte av med ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212 sa...

Tack så mycket för din kommentar!
Behöver du åka in till veterinären varje gång din hund får uvi?
Själv ska jag tydligen försöka fånga Grys kiss i en burk när hon sätter sig :S
Fattar inte hur det ska gå, men det ska väl fungera!?

Du har också en jätte fin blogg!

Det verkar som om du kommer få det jobbigt ett tag nu med renovering och resor.
Men sen kommer det ju vara gött och hade klart =)

Gabbies sa...

sv: Va kul att du hittat min blogg. Hoppas att du kikar in fler ggr! =)

Marie sa...

Välkommmen hem!
Då måste du se till att ni kommer på myspyset. Du kan ju knappast skylla på att det är för långt att gå... ;-)
Kram

Olelsi / Nettan sa...

Ahh så mysigt att du åker till Norrland, härligt med lite lantluft. Ja bäsen e lite liten för att vara mig, den väger ca 3000g. Mina andra barn har jue vägt 4100-4300. Så jag har liksom fått hoppat över de minsta storlekarna på kläder. (Hihi).
Men undra just om jag får leta fram lite mindre kläder.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Nina sa...

Jaså, var det stambyte ; ) Förstår att det kommer bli lite jobbigt...

Emma sa...

Vad kul att du titta in! Tack för din fina kommentar :) Skönt att komma hemifrån när det renveras, fy för att leva i oredan,...

sara sa...

Har jag missat helt, eller glömt..
Jag tänktet gått med i din grupp på fb, men hur gör man :-o ?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos