Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:


Som många vet har äntligen Pippilotta gått i konkurs!! *weeehoo* På tiden verkligen!! Iaf, mitt tips är iaf att gå in på PR-trading och fynda ur deras konkursauktioner!! Himla bra priser för massor av kläder och prylar!!
~~
Tycker så jäkla synd om alla stackare som lagt en beställning och betalat mot förskott - INGEN av dom får tillbaka sina pengar.. :-( Helt sjukt.!!! Jag är glad att jag valde att ta emot faktura så jag inte blev blåst iaf.. Det var självklart trist att jag inte fick mina varor men jag betalade ju inte heller... Läs tidigare inlägg om Pippilotta här!!

bloglovin

6 kommentarer:

Milla sa...

Jag beställde också, mot faktura tack och lov, och fick inte mina grejer.. Hade gärna budat på auktionerna nu, men bor alldeles för långt bort:(

Nikita sa...

Har du beställt från dem igen nyligen ? eller menar du den gången du ej fick några grejjer ?

Det är väl bara dem som la en beställning nu på slutet innan dem gick i kk som inte får igen pengarna?!

jag fnissade gott jag med då jag fick mejl om att dem gått i kk ! rätt åt dem ,oseriösa företagare!!

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Halloj!
Jag tittade igenom grejerna och skulle kunna buda lite, men man måste alltså hämta grejerna i Å-berga? Jag jobbar den onsdagen som man ska hämta. Vet du om de kan skicka grejerna eller har du lust att hämta åt mig oxå isf och sen skicka? Kramar

svantes mamma sa...

Så tråkigt för alla dem som betalat o inte får ersättning...

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag har budat på en auktion nu som ska hämtas 3/3:)

Lasselasseliten.se sa...

Många kunder vi har haft har berättat att de blivit lurade av dessa skojjare. Tråkigt!!! Men det är en butik mindre som säljer barnkläder från Helly hansen. Det är bra för oss på lasselasseliten.se :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos