Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 februari 2010

STATUS PÅ OSS SJUKLINGAR

Hur mår vi här hemma idag då??? - Mjo, orolig för Alvin, hostar som bara den och är så himla rosslig i bröstet. Kräks upp massa slem, täppt i näsan och rinner i ögonen. Har han fått min astma?? Lunginflammation?? RS virus?? Usch... iaf orolig för min lilla kille.. Bricanylen vi fick igår hjälper då inget...
~~
Jag då - har jag vilat idag, - nope!! Men har heller inte gjort nåt heller så kanske räknas som vila ;-) Den hemska olidliga värken på högra sidan har nästan försvunnit.. har bara "vanlig" huvudvärk nu. Ska faktiskt bege mig till sängen snart, kanske får sova inatt en stund iaf.. om inte Alvin hostar hela natten det vill säga... :-o
~~
♥ ♥Tack älskade ni för alla omtänksamma och
varma kommentarer!! Att man har så många
som bryr sig om en fast man aldrig ens träffats,
det tycker jag är helt fantastiskt!! ♥ ♥

bloglovin

12 kommentarer:

Agnes sa...

Hoppas ni kryar på er snart! Inte alls kul att ha sjuka småttingar och absolut inte roligare att vara sjuk själv. Vi har (peppa, peppa!) klarat oss bra hitills, bara hålla tummarna för att det håller i sig :)

mammatillsilas sa...

Hejsan!
Gud vad du har en fin blogg:) Och vilka fina barn du har:D Hoppas allt e bra med er förutom all sjuklighet hehe kram emelie

Jennie sa...

ja jag tror det är viktigt att du lyssnar på din kropp . kolla upp om det finns någon form av stresshantering du kan gå på och lära dig o slappna av o sådär .. har du en spikmatta ?

Anonym sa...

Va roligt! Jag tittar gärna in hos dig med :D superfin blogg!!
// zandratuttanandersson.blogg.se

jenny - mamma till elina sa...

sv; tack så jätte mkt. desamma!

En Mölnbobos Liv sa...

Hoppas ni kryar på er, är inte skoj när barnen är risiga.

Tack för kommentaren hos mig.

Vad gäller Melvin och hans skötbordsrädsla så hoppas jag att de vore så ärliga att de vågar säga till om han faktiskt legat på skötbordet och ramlat ner.. det verkar dock otroligt med tanke på att han alltid ligger stilla... men men, huvudsaken är att han är okej oavsett vad som hänt/inte hänt.. går inte att fråga honom heller då man får olika svar och det känns som ens frågor blir rätt ledande

Anna sa...

Ja visst är den fin!! :)

Usch å fy, krya på er!

Anna sa...

Vet inte om jag fick iväg min kommentar så jag lämnar en till! :)

Ja visst är tröjan fin!! inte helt omöjligt att där blir ett köp iaf.. :)

Krya på er!

Cecilia sa...

Jag tycker mest synd om Alvin för jag har också hosta så jag vet precis hur han måste känna sig =(

Det är klart att vi måste ses innan ni åker till norrland! Vi kan alla dagar utom onsdag.
När planerar ni att åka?

Kram

Nikita sa...

Det får du gärna göra, släng iväg ett mail till mig innan söndag
så lägger jag en order till dig så får du sakerna då vi ses =)

bananen_nikita@hotmail.com

är ju lite billigare priser på party än i gangstars webshop

Fenixmonas sa...

Stackare, så jobbigt med sjuka småttingar och ännu värre om man inte själv är helt bra...Krya på er! Kramiz

Milena sa...

krya på er stackarna! :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos