Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:


Elin frågade mig häromdagen vad jag har för tips på regnkläder som våra små kan ha till våren & sommaren på dagis!! Här kommer mina favoriter:

Helst en kombo av Molo´s gula jacka och dom regnbågsfärgade byxorna!!

Men Molo är inte riktigt ett budget alternativ, gillade faktiskt Alfons regnstället oxå med massa stjärnor på ;-) Du får ett helt set till samma pris av en av Molo delarna!! :-o

Bildena är hämtade från Babyshop, P.OP och Iob-butiken.

bloglovin

3 kommentarer:

Elin (Edvinsmamma) sa...

Edvin har regnkläder från pop, och jag är riktigt nöjd med dom...men dom från molo var hur fina som hellst också :)

Kram

sara sa...

Jag säger bara en sak. DIDRIKSONS!
(fast just nu har jag småfolk hemma)

Lasselasseliten.se sa...

Regnstället från Alfons Åberg hittar ni hos http://lasselasseliten.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos