Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 12 februari 2010

BLOGGHJÄLP

Stort TACK till Camilla som fixade min meny
på bloggen. Jag är helt värdelös när det gäller
sånt.. :-o
Ni ser dom där rosa flikarna på min header, dom
har hon fixat - lite roligare än blogspot egna.. ;-)
~~~
Camilla har bloggen "En mammas dagbok"
kika gärna in till henne.!!
bloglovin

2 kommentarer:

tvattlapp sa...

ja det blev ju fint med dom :)

diana sa...

Vad spännande med dop!! Och såg ditt inlägg "gris i familjen", sååå smart värska. Obegripligt att fler inte har sådanna. Stor kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos