Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 februari 2010

TACK SNÄLLA

Vilket enormt stöd ni är!! Helt otroligt att mötas av mängdvis av fina och omtänksamma kommentarer!! ♥ ♥
~~
Jag och Alvin blir kvar minst en natt till på sjukhuset, hans andning är oförändrad. Vi ska fortsätta med behandligen i ca 4-5dagar och hoppas han är bra efter det. Får ta med mig syrgas och allt hem imorgon om allt går bra och jag känner att jag orkar det.
Men självklart inte om det blir fler nätter som inatt... Fy farao vad rädd jag har varit!!!
~~
Nu har precis Älskling och Amanda varit här, fått en massa kramar och kärlek så nu klarar jag ett tag till. Tack underbara ni ♥ Vad gör man utan sin familj?!! Hon är så stor mammas lilla tjej oxå och förstår att vi stannar här. Pussade oss hejdå och sa att vi syndes imorrn!! ;-)
Nu inväntar jag Linda som ska komma med middag (finns tydligen inte här..) utan bara nere i restaurangen och jag får inte lämna rummet... :-o Hmm...

bloglovin

3 kommentarer:

Anita sa...

Lilla stackare men mest kämpigt för mamman kanske ;-(
Har ni fått reda på nånting om VAD det kan vara. Något måste dom väl ändå misstänka.
Han är inte som mamsen, allergisk mot hunden?
Om han nu har allergisk astma är väl det bland det första dom kollat eftersom ni har hund.
Johannes har ju detta men kan inte tycka att det låter riktigt likt och det är ju bra.
Lycka till och kryas på!
Vi ses förhoppningsvis på storbya när ni kommit upp ;-)

Kram!!!

Jennie sa...

Ja det kan ju vara annorlunda , har han alltid bajsar var tredje dag !? Vidar har ju alltid bajsat varje dag , och iblnad flera gånger . Men nu har det inte alls varit som vanligt , har gett han katrinplommon ..

Får se om det sätter lite fart .

Jadu , denna helgen hatr varit lite rörig men ändå mysig med kusinmys för min och Vidars del . Vad har ni gjort i helgen? :)

Anonym sa...

Oj så jobbigt, inte kul alls :(
Har Ni fått någon diagnos, eller blir det först någon utredning när det är vardag igen?
Krya på kramar och styrkekram i mängd, jag hoppas allt är bättre i morgon.
Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos