Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 22 februari 2010

INTE LÄTT ATT VARA LITEN

Sen vi kom hem har Alvin mest bara sovit.
Trodde han skulle leka lite i vaggan med
hans roliga nallar med han däckade efter
bara någon minut... :-o
~~~
Imorgon kommer min mamma hit och
ska hjälpa mig med barnen samt göra
iordning lägenheten inför stambytet.
Mycket som ska tömmas och vi måste
packa en hel del.. Ev. så åker jag och barnen
med till Fränsta redan imorgon kväll då.
Amanda ska ju ändå inte på dagis nåt
mer i veckan och jag behöver ju lite
hjälp då istället..!! Vet bara inte om
jag vågar åka iväg med Alvin redan...
Fast finns väl sjukhus i norrland oxå ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

LILLASYSS sa...

JA! JA GÄRNA!

LILLASYSS sa...

INGEN BLIR GLADARE ÄN JAG!!! <3

Fia sa...

Förstår din oro, men kanske ändå det bästa att åka hem så du får avlastning! :) Har du rådfrågat nån läkare? Å det finns faktiskt sjukhus här å! :D *KRAM*

kidzmode sa...

Hej!
En tävlingen kanske kan pigga upp?
Första tävlingen är nu presenterad.

Liw sa...

Skönt att ni fått komma hem :-)

Vill inte oroa dig men Fränsta är väl i närheten av S-vall va? Det sjukhuset är det absolut sämsta i hela norrland. De är utarbetade och tar sig sällan tid för sina patienter. De får sjukt mycket kritik så kolla med en läkare först så ni slipper den vårdmaskinen de har i s-vall.
Bara ett tips..

Lycka till!

Cecilia sa...

vad skönt att se att ni kommit hem. Tråkigt att ni ska åka till norrland så snart, men ni kommer väl hem snart igen hoppas jag^^

Sjukhus behöver ni ju inte oroa dig för. Vi hade stenkoll på dom sist vi var uppe eftersom Lilly var sjuk och alla är godkända. Sen måste jag säga att ambulanskillarna från Ånge var väldigt trevliga så ring dom om det krisar^^

Sköt om dig och dina små hjärtan och vi får höras så snart Alvin blir bättre.

Massa kramar från mig och Lilly

maria sa...

Jag låg på SUndsvalls sjukhus när min gosse hade andnings problem, jätte bra personal och ompysslande.

=)
´Kram maria

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos