Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Allvarligt - någon fler än jag som jublar??
~~~
Nu kan du göra egen sockervadd..!! *wee*
Tänk och kunna bjuda på det på barn
kalaset ;-) Då blir man lätt poppis, haha..
~~
Inte så dyrt heller, 598:- hos Smartasaker!!

bloglovin

15 kommentarer:

Unknown sa...

Poppis bland kidsen, skräcken bland tandläkarna!

MAMMAFIA sa...

Åhhh! Egen sockervadd! =)
Och jag vill tipsa dig:
kul tävling här
Trevlig helg!
Kramis

Caroline - Mamma till Freija & Loke. sa...

Jo faktiskt. Imorgon ska jag, P och Freija åka på äventyrsbad. Tror Freija kommer uppskatta att stå i centrum utan lillebrorsan. Bara vi tre : )

Lillebror får mysa med gammelmormor undertiden.

Ni då?

Katarina & Neo sa...

Gud vad gott, fast då tar det nästan bort charmen med att gå på Gröna lund, Liseberg och diverse tivoli!

Stina sa...

Vad gullig du är!!! Ja, äntligen är det helg! Vi ska bara mysa och pyssla om varandra efter den långa resan :-)

Ikväll äter vi GOD mat och njuter lite mjölkfri kladdkaka!

Bella sover äntligen, inget skrik och inget gnäll - är koliken över? Hoppas!

Hur länge ska ni vara i Norrland? KRAM

En Mölnbobos Liv sa...

Trevlig helg till dig också!

En eventuell plan är bio imorgon tillsammans med min bror och svägerska... men med tanke på att det skall komma massa snö så kan det tänkas bli inställt.

Vad har ni för planer?

nikita sa...

JAAAAAAAA =D
jag vill veta, vad det nu är ? jag dör av nyfikenhet!
mejla mig =)

ps , skulle du beställa lite gangstar ?

Janeth sa...

En till sån där grej som man vill ha men i slutänden så visade det sig att man bara använde den en gång för att det var så krångligt....eller kladdigt ...eller..
Men visst hade det varit populärt.

Hos oss blir det troligen en storhandel....tråkigt och inte alls lockande....för även om det är norrländskt blod i huset så orkar jag inte äta älg vareviga dag.
Önskar dig och familjen en trevlig helg.
Kram!

Lillemor sa...

Haha jag vet den där saken är inte lite skoj! Men oj så onyttigt.
Jodå imorgon har vi födelsedags fika hos mina föräldrar inplanerat sen på kvällen ska jag på schlager kväll med vin hos min syster. Själv då?? Har ni en spännande helg framför er? Hoppas ni får en trevlig helg!

Förvirrade Morsan sa...

sv; tack, detsamma=) här blir det plugg och storstädning i helgen ;D hoppas ni har nåt roligare för er=)

Fenixmonas sa...

Men vad käckt! En sån ska jag införskaffa!!
Full snöstorm här och 10 minusgrader...Uddevalla är en insnöad stad idag! kramiz

Anita sa...

Skoj bland barnen men skräck hos hälsosamma sockerfanaitska föräldrar ;-)

kidzmode sa...

hehe, då vet jag vem alla vill gå på kalas hos sen.

Anita sa...

Du vet att den där finns på Ellos också va :-) Kanske billigare där :-) Har faktiskt länge tänkt skaffa en..har ju alla andra onyttigheter så varför inte denna ;-) Har su tex sodastream så vi kan ta oss en dricka när vi vill...lite kul med musse, köpte våffeljärn kombinerat med smörgåsjärn på ellos med musse pigg..blir så söta våfflor så :-)

Nina sa...

Perfekt på kalas ju!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos