Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 20 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Tricot Suit SEK 359, Kik Kid - NELLY.COM

Terry Suit SEK 379, Kik Kid - NELLY.COM

Hak Terry Wholesuit SEK 399, Me Too - NELLY.COM

Isidor Top SEK 199, Me Too - NELLY.COM

Några av Kik Kid & Me Too favoriterna
hos Nelly just nu!! Har verkligen kommit
in massa nya fina kläder, man vill bara fylla
barnens garderober med nya fina vårkläder!!

bloglovin

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Tack så mkt!:) Din blogg var oxå jätte fin:) Åh gud va fina kläder:D

Magdalena sa...

Kul att du gillade mina meandi inköp :-) kommer garanterat bli en beställning till :-) Beställde lite rabdido oxå det är nytt för mig :-) och ska göra en molo beställning .. hmmm shoppar jag för mycket ?? Ha det bra kram

Milla sa...

Vilket bra tips! Det måste jag kolla in :)

Hoppas ni har en fin kväll!

Kram

tezza sa...

vilka fina =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos