Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 februari 2010

PRESS & BLOGG INBJUDAN

Det är så himla kul då alla dessa press & blogg
inbjudningar dimper ner hela tiden ;-)
Vissa tackar jag JA till, vissa passar inte alls.
Men den här går jag gärna på!!
Har bjudit med mig Linda & kusin Vidar ♥
bloglovin

5 kommentarer:

Nina sa...

Den fick jag också, men är så dålig på att gå på sånt ; )

Sanna sa...

Jag hade gärna gått, jag får aldrig sådana där inbjudningar :(

Olelsi / Nettan sa...

Trevligt...

Emma-Lou sa...

Hej du, jag har fått inbjudan också, men får tyvärr ej upp bilden i min mejl trots att jag startar om datorn, byter dator och ändrar webbläsare. Kan du mejla mig vilken tid det gäller. Jag vet att det ska vara på V.... S....... i K, men inte exakt när. Tack på förhand.

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos