Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 februari 2010

NY DOS SYRGAS

Alvin har sovit sen fyra tiden och fick nu väcka honom. Dax för en ny dos av syrgasen med koksalt mm. Hans förkylning har satt sig på hans små luftrör och han är fylld med massa slem.. Därför har han så svårt att andas och syresätter sig dåligt. Orkar heller inte hosta upp nåt. Nu tittar vi på Blåsningen och jag försöker amma amma och amma! Hoppas på att få en lugn natt inatt utan en massa allvarliga andningssvårigheter. Sätter hans larm igång igen kommer jag att börja tjuta!!

Uppdaterat 20.38 - allt jag ammat kräktes precis uts då han i panik av massa slem krampaktigt försökte hosta, när det slutligen lossnade resulterade det i fontänkräkningar.. :-( Min lilla Plutt.. det här är inge kul alls...

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

13 kommentarer:

Nina sa...

Usch förstår att du är orolig, och inte kul med nonchalant personal när man är så känslig som man blir när ens barn är på sjukhus =(
Hoppas han mår bättre snart! Kram

Liw sa...

Ujja, vilken helg! Stor krya på dig kram till er båda!

Susanne sa...

Men usch! Stackars liten! Måtte han bli frisk snart!

sara sa...

Fy vad jobbigt :-( Hoppas det blir bättre snart-

tezz och ellen sa...

usch vad hemskt :(
hoppas att det kanske lättar lite nu efter att allt kommit upp. !
massa kramar !

Helga sa...

Hej hej!
Roligt att du gilla min blogg! =) Hittade hit får ett tag sen via FL tror jag det va... ;)

Hoppas din lille kille kryar på sig snabbt!

Therese sa...

Tycker verkligen synd om er. kan inte vara lätt att som mamma stå vid sidan om och i stort sett inget kunna göra. Mest synd om din plutt såklart. Hoppas natten blir ok. Strykekram

Fia sa...

När jag läser dina inlägg o ser bilderna på din lilla Prins så kommer tårarna.... Kan inte ens tänka mig vad du/ni går igenom just nu.... Det gör ont i mammahjärtat av att bara läsa om det jue! Stora Varma Kramar till er! Hoppas verkligen han mår bättre snart.... <3

Emma Johansson sa...

Usch, så hemskt!
Hoppas att allt löser sig :/
Krya på dig, lille vän!
Kram

Linda sa...

Men usch stackars liten. Hoppas han piggar på sig snabbt

Kram Linda

Olelsi / Nettan sa...

Ge han en go natt kram från mina barn...!!

Kram Olelsi i Hälsingland.

Jonglören sa...

Usch då. Stackars liten. Och stackars dig som säkert oroar dig mýcket.

Kick sa...

Stackars liten, han ser inte så pigg ut :(
Hoppas han kryar på sig snart.
Styrke-kraam Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos