Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 februari 2010

PIPPI TRÖJAN

Lindex Shop Online - Zipjacka

Den är så otroligt HET nu Pippi tröjan!!
Självklart förstår jag det, den är ju helt
underbart fin!! Nu finns den snart hos
Lindex oxå, fast som ziptröja!!
~~~
Amanda har den redan, fast som klänning!!
~~~
Delar med mig av Lindex kuponger:
50:- i rabatt av damkläder vid köp över 150:-
- LC10071
50:- i rabatt av underkläder vid köp över 150:-
- LC10072
50:- i rabatt av barnkläder vid köp över 150:-
- LC10073

bloglovin

1 kommentarer:

Sanna sa...

Jag fullkomligt älskar pippitröjan..
Tänkte köpa den från Lindex, men så fick vi en hemstickad istället. Å nu när du tipsade om cardigan så vette tusan om man måste köpa en sån oxå...

Hoppas Ni har det bra hos mammsen.
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos