Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 22 februari 2010

TRÖTTISEN MIN

Idag är Alvin hur trött som helst. Bara sover och sover.. Känns på tuttarna! Men det är ju bra att vila nu, tar på krafterna att vara dålig ju. Så nu får han sova igen sig. Osäker om Amanda får gå på dagis, rädd hon drar hem nåt nytt virus som han åker på :-( Hur hade ni gjort? Tomas kan inte vara hemma heller så dom blir båda med mig i så fall. Vi ska ju åka hem till norrland i nästa vecka och ha sportlov tillsammans så då är det inte lätt att vara hemma den här veckan oxå, inte då man har egen firma iaf...

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade absolut låtit storasyster stannat hemma. Jag jobbar själv på förskolan och vet att det är många små snoriga näsor nu. Låt den lille bli stark och frisk först.

Ha det så bra så håller jag tummarna att ni får ha en bra Norrlandsvistelse.
/ Mormor till en annan prins.

£lli£ sa...

Hoppas han kryar på sig lillprinsen och att ni får vara friska!! Massa Varma Kramr!

linda sa...

jag hade låtit henne var hemma. mycket snoriga barn och många har kräksjukan också.
kanske bäst att vara hemma och mysa lite =)

kram linda

Anonym sa...

Jag hade absolut låtit storasyster vara hemma från dagis, jag skulle inte riskera att lillprinsen blev sjuk om igen så här snart inpå sjukhus vistelse och innan norrlandsbesöket.
*kram* Åsa

erica sa...

Hoppas att han blir frisk snabbt....

Ikväll lägger jag upp en rolig tävling på bloggen där man kan vinna valfritt barn plagg från Paulfrank, vore kul om du ville delta!

hoppas du får en fortsatt underbar dag och kväll!
Kramar Erica

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos