Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 21 februari 2010

NU ÄR DET KÄMPIGT

Trodde natten var lugn tills att maskiner började tjuta.. Syresättning dåligt, hjärtljud dåligt.. Personalen tog tag i honom och nästan ruskade om honom. Usch man är inte så tuff mamma just nu. Nu är det iaf en massa slangar överallt och övervakning. Ammar för att få honom att lugna sig. Mina fönster är öppna - kallt börjar det att bli. Känns inte som vi får åka hem imorgon.. Jag som inte ens tänkte åka in med honom.. Borde kanske vila lite nu, men det känns ju inte så troligt. Stirrar på alla siffror på maskinerna och tror mig på att jag förstår vad allt betyder.. Skulle helt klart behöva ha hit Amanda och Älskling :-(

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

38 kommentarer:

Hanna sa...

Jag hoppas han blir bra.. Känner verkligen med dig! Kramar om

Maria sa...

Stackar er. JAg låg inne med min gosse när han var strax under 6 månader med samma sak. Och nu är han 2, i april i år låg vi inne igen 2 veckor med samma sak. Och åker fram och tillbaka in med honom så snart han är förkyld vilket han blir lätt. Han har förkylnings astma. Hoppas din prins blir bättre snart!

kram Maria

Lii sa...

Men stackars liten!!! Förstår din oro.
Hoppas lillkillen kryar på sig snabbt.

//Lii

Danyelee sa...

åhh lillkillen :( Hoppas han blir bra snart!!!

Håller tummarna och hoppas att allt går bra!

Anita sa...

Men! Stackars liten och stackars dig!
Jag VET hur detta känns!

Många styrkekramar till dig!!

Kram!

johanna med tyra o otto sa...

Usch hoppas verkligen att det blir bra snart, tänker på er!Kramar

Josephine-Mamma till Elika & Nick sa...

uscha, stackars liten, hoppas verkligen att det blir bättre snart.

Tove sa...

Usch vad kämpigt!
Hoppas, tror och ber att det ska ordna sig för Alvin och att han blir bra. Tummarna håller vi också!
Stor styrkekram till dig!

Pernilla sa...

Stackars dig och stackars tappre liten. Hoppas de kan hjälp honom att bli bra fort.
Kämpa på båda två.
Kram

Amy sa...

Stackars lilla killen :(

Stina sa...

Neej! Förstår att det är jobbigt! Lilla lilla gubben! Nu måste han krya på sig. Bella skickar lite positiv energi till honom...

Stora stora kramar till dig och lilla Alvin

Carolina sa...

Nämen så läskigt, har du inte fått något svar alls på vad det kan tänkas vara för fel? kramar

Susanne sa...

Nämen usch usch usch vad jobbigt! Gör ont i mitt mammahjärta bara av att läsa. Håller tummarna för att han mår bätre snart!

Therese sa...

Men fy va hemskt. Hoppas det vände och att natten sedan blev lugnare. Fy, va orolig man måste va. Lider med dej och din guldklimp. Krya på dej lillgrabben!

Emma sa...

Håller tummarna att det ska gå bra för er:) Kram Emma

lilla angelyne sa...

Fy så jobbigt!
Tänker på er och hoppas att lillkillen snart mår bättre!

Ulrika sa...

Åh herregud vad jag känner med dig gumman...Fick tårar i ögonen när jag såg lille A.
Hoppas han snart blir bättre! Tänker på er

Elin (Edvinsmamma) sa...

Fy, stackars lille Alvin!
Hoppas att han snart kryar på sig...inte alls roligt att se sin lille bebis så sjuk!

Kramar om

Äppel Päppel sa...

Stackars er! Hoppas allt går bra och att han snart är frisk igen!

Helene sa...

Låter inte alls kul att han är så där sjuk, men ni är då på rätt ställe i alla fall! Hoppas han kryar på sig fort!!

Anonym sa...

Har ramlat in på din fina blogg.Nu förstår jag att det är jobbigt och jag håller tummarna för att din lilla guldklimp blli frisk./ En nybliven mormor

Sara E sa...

Sänder en styrkekram!!! Tänker på er.

Fia sa...

Åhhhhh men nejje.... :( Här rinner tårarna....... Känner med dig! Hoppas allt går bra! *STORA KRAMAR*

Sara sa...

men uscha....Lilla killen =/ Hoppas hanblir bättre snart!

AnnapåGrönkulla sa...

Usch då! Tur ändå att ni åkte in, nu är ni ju på rätta stället. Hoppas han kryar på sig snart!

Olelsi / Nettan sa...

Men stackars liten...
Ta och försök vila lite, förstår om det e svårt.
Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Jenny sa...

Hua... jag lider med dig. Vet hur det är..... :( Hoppas de kommer fram till vad han drabbats av å att han blir pigg å frisk snarast!!!
Kram till er!

Amanda sa...

Stackars liten. Hoppas det vänder och blir lite lättare snart!
Jag vet precis hur tungt det är att se sin lilla bebis ha det så kämpigt. STORA kramar från oss!

Gunilla Strand-Jonsson sa...

Men fy vad läskigt...Håller alla tummar och tår för att det vänder...
Man är så utlämmnad som förälder när man inte vet vad som händer....
Och man inte kan göra såmycke mer än att vänta....
Många styrke kramar till dig/er...

Milla sa...

Stackars liten :( Lider verkligen med er! Hoppas han snabbt blir frisk!

Kramar

Kathrine H sa...

Håper alt går bra med han nå! Har selv hatt min lille gutt på sykehuset i to uker rett etter fødselen, og det var en tøff tid for oss alle.

Agnes sa...

Stackars lille Alvin.. Hoppas allt ordnar sig!

Mia sa...

MEn stackars krake. Fy vad otäckt. JAg hoppas verkligen det inte är nåt allvarligt. Utan istället nåt som snart är över.
Man känner sig ju så otroligt hjälplös när de små inte kan tala om vad som inte är bra.
KRAM!

Lina sa...

Kram till er

Hoppas att han blir bättre snabbt

Malin, alice & lowes mamma sa...

Men fy :( Inte varit inne på ett tag och vad ledsen jag blir när jag möts av detta.

Hoppas han blir bättre snart!!

KRAM

Kick sa...

Det ordnar sig, tur att vi bor i Sverige med världens bästa sjukvård! Jag tänker på er!
Kraaaam

tezz sa...

massa kramar till er. tänker på er

sara sa...

Men oj! Vad leskit, tur ni åkte in.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos