Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 februari 2010

BARNSLIGT FÖRTJUST

...är jag i den här Ej Sikke Lej
bodysuiten.!! Tycker den är helt
underbar.. :-)
Men tror jag har köpstopp till
Alvin ett tag, iaf tills efter Amanda´s
födelsedag!!
~~~
Den finns hos Klkids och reas nu ut.

bloglovin

7 kommentarer:

Cassandra sa...

mysig blogg =)

Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma sa...

Tack, ja mår bättre idag, äntligen, men är helt svag. :/

Fin ny design du har! :D

Sara sa...

Vad roligt att du svarade :) Hur kom det sig att ni flyttade till Stockholm då?

kidzmode sa...

hej.
besök gärna våran sida för en massa barnmode!
http://kidzmode.blogg.se

Malin S sa...

Barbavantarna var en present till Amy men jag är ganska säker på att de är köpta på Åhléns. Visst är de häftiga när det är en figur av varje =)

Hoppas att huvudvärken är borta men det kan nog vara bra att tänka över din situation så det inte blir värre. Jag tror att det ganska ofta är så att kroppen säger till innan hjärna gör det. För något år sedan såg jag mig som en väldigt ostressad människa men kom till insikten att jag sände ut signaler som var tvärtom. Jag var ganska stressad också inte helt fel signaler alltså.
kramar.

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Åh den där gillade jag! Superfin! :) Kram

Johanna - mamma till Leia sa...

åh gud så söt!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos