Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 23 februari 2010

FRÄNSTA.!!

Nu är vi hemma i min gamla lilla byhåla ;-) Älskade Fränsta!!
Kom fram för snart en timme sen och nu röjer Amanda & Leeloo - båda ungefär lika mycket överskottsenergi efter att ha suttit i bilen så länge, haha..
Men efter EN dag på dagis så är Amanda snorig och hon har 39graders feber nu - helt sjukt!! Känns mindre kul med lilleman då.. :-(
~~
Nu ska vi fika lite sen SOVA - toktrött vill jag lova. Det är otroligt påfrestande att underhålla en 3åring i bilen - i 50mil..!!! Inte tusan ska hon sova inte... :-o Kram och godnatt på er!!!

bloglovin

4 kommentarer:

Agnes sa...

Vad kul att ni är framme! Det kan INTE vara lätt att åka så långt med barn i bilen. Jag står knappt ut med mig själv när man bara ska in till stan :)

Cecilia sa...

Skönt att resan gick bra. Att barnen blir uttråkade får man ju leva med. Vi hade dock problemet att Lilly sov hela vägen upp och på så sätt vände på dygnet. Inte så bra.

Jag hoppas att Alvin mår bättre och att ni får en rolig tid hemma i trollskogen^^

Kram

Kathrine H sa...

Så bra at dere har kommet dere vel frem! Håper dere får en god natts søvn. :o)

Irené sa...

Hoppas att ni får en bra vistelse och framför allt att Alvin kryar på sig!

Kram Irené, Fabian och Lisa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos