Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 februari 2010

DOP PRESENT

Det här fina halsbandet fick Alvin i
doppresent av sin Farmor ♥
~~~
Tycker dom här brickorna är grymt
snygga på killar. Men än så länge är det lite
för stort för Alvin... Han har ju sitt
~~~
Har era små barn halsband och när
började dom använda det??
bloglovin

4 kommentarer:

Agnes sa...

Jättefint!

Liam fick en namnbricka med "Liam" på från sin mormor i doppresent. Han har använt det en gång tror jag men det är ett jättefint minne och jag ska försöka att ta på honom det lite oftare :)

Elin sa...

Signe brukar få ha på sig halsband ibland. Fick så många i doppresent och det känns så tråkigt om hon inte använder dom. Visst, man kan ju köpa längre kedjor och ha dom när hon blir större oxå, men som sagt ibland får hon ha det. Är ju så fint.

Pernilla sa...

De är jätte fina.
Båda mina pojkar har såna där brickor men de har dem inte på sig.

Ingen utav barnen har halsband. Den äldsta på 7 år brukar ha ibland men jag är "rädd" att de sliter av sig iallafall den minsta på 1,5 år.

BeckaHBitcH.se sa...

Mina barn har några. Victor fick en guldkedja i doppresent och då var han 9,5 månad och började använda det direkt. han hade det i flera år tills han fick för sig att tugga söner det.

Alvin fick flera stycken i doppresent när han var 8 månader. Ett började han använda direkt och hade det på sig i typ 1,5 år innan han tuggade sönder det. Nu har han ett nytt :-)

Lille Elmer fick i julklapp nu när han var 3 månader och började använda det ganska snart, när han var 4 månader eller så (minns inte exakt).

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos