Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 14 februari 2010

NOVA STAR IS HERE


SKYNDA, NU FINNS NOVA STAR´S
NYA KOLLEKTION HOS BABYSHOP..!!
~~~
Jag har hur många favoriter som helst,
älskar färgerna i den här kollektionen!!
~~~
Det finns lika mycket snyggt till
Amanda som till Alvin.!! Vilken
himla tur att Alvin växer fort och
kan ha stl 68 redan ;-)
bloglovin

5 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Haha..jag skrev precis ett inlägg om NS nyheter hos mig oxå..men jag hade en liten annan uppfattning om dem. Snygga plagg, det håller jag med om..NS är alltid snyggt :) men jag blev ändå lite besviken..tycker att det är "samma samma" på ngt vis..men snyggt ändå ;)

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Kjolen och klänningen med vollangerna har jag beställt, samt skjorta och en varsin tröja till barnen! ÄLskar deras kläder, det är som en drog!

Lina sa...

Jag la precis upp de jag vill ha därifrån me, o började kolla in lite bloggar sen...verkar som fler gillar nya kläderna=)

Fin Alvin var på doper

Anonym sa...

Älskar Nova Star :)
Om jag inte hade KöpStopp till den 19:e skulle jag klicka hem både det ena och det andra ;-)
Tur jag har karaktär... :D

Här firas INTE Alla Hjärtans Dag, never in my life liksom.

Fina bilder från dopet.

Trist Ni är sjuka nu igen :( Krya på kramar Åsa

unique sa...

Den där klänningen var ju helt underbar!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos