Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 19 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Nu är det Syster yster som vill att jag ska tipsa
om olika höftbärselar, då är det bäst jag gör det ;-)

Här är några olika från butiken Knyt-an, alla
går att använda som vanlig bärsele oxå!!

Manduca

ERGObaby Carrier

Kolla även in Angelpack´s selar, många fina tyger att välja mellan dock ingen bra bild att visa!!

Vill ni oxå att jag ska tipsa om något?? Lämna en kommentar, anonym eller inte, maila går oxå bra - muppsan@live.se

bloglovin

2 kommentarer:

Tess sa...

Ja visst är han :D

sara sa...

Jag har en ergo, och äääälskar den!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos