Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 februari 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Nu finns dom populära och omtalade
Kalle Kryp i flera färger!!
Jag tror Alvin ska få ett par blåa då
det är dax för krypträning!!
~~~
Dom finns hos Milkmilla..!!
Men billigast (65:-) är dom hos Minipeople,
men där finns bara den gamla gröna färgen!!

bloglovin

3 kommentarer:

Lii sa...

Vilken bra grej!
Har aldrig sett dom förut.

Ha en fin dag.

//Lii

Elin sa...

Hej vännen!!
Har du nåt bra tips om var jag kan köpa galonbyxor och sånt. Behöver ju nu till dagis i vår :-S
Kramar

sara sa...

Ååå sådana har jag köpt till Leo som ligger och väntar :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos