Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 februari 2010

HÖGLUND VS GYNNING

Såg ni Förkväll ikväll?? Vad tyckte ni nu då om
att Carolina Gynning tagit över efter sparkade
~~~
Jag vet faktiskt inte.. Jag gillar Gynning men
skulle hellre se henne i ett eget program
än i Förkväll tror jag... Jag hade nog bytt ut
Yvonne Ryding innan Elisabeth Höglund iaf,
jag tycker hon inte gör sig alls bra i TV.!!!
~~~
Håller nog med Katrin Z om att tiden Förkväll
sänds så passar visst Elisabeth in.!!!
Hade det varit lite senare så skulle jag förstå
det hela mycket bättre..!!!
~~~
Vad tycker ni?? Gjorde Tv4 rätt eller fel??
bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos