Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 22 februari 2010

DÅLIG SYRESÄTTNING

Den här maskinen gör mig galen! Hela morgonen sen fem har den tjutit.. Syresättningen ligger på gränsen hela tiden medan pulsen är ojämn. Låg ett tag på 180 nu på morgonen. Lyckades hosta upp lite slem tidigare iaf. Tänk om man kunde hjälpa dom att hosta. Dom säger åt mig att sova men hur lätt är det då maskinen tjuter av och an hela tiden!? Dessutom springer ju personalen in och ut hela tiden nu för att kolla till honom. Nä, tar och tittar på hockeyn istället..

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

6 kommentarer:

K sa...

Åh, stor kram!! Var inlagd när Arvid var liten kotte, så jag vet hur det är... Han hade hjärtövervakning, och jag följde monitorn HELA natten. :( Trots att jag är sjuksköterska..men sånt spelar nog ingen roll när ens barn är sjukt. Ta vara på er!!!!

Elin (Edvinsmamma) sa...

Stackars lilla Alvin!
Jag tänker på er och hoppas att han kryar på sig snart!

Massor med kramar!

madde sa...

stackars liten:-(krya på dig lillagubben

kramar

Myran sa...

Usch, stackare! =(

Carolina sa...

Stackars liten och stackars dig, måste vara jättejobbigt att ligga där o höra maskinen pipa, usch man blir ju så hjälplös! Kramar

sara sa...

Ja usch den är inte rolig, Leo hade den mkt sitt första dygn.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos