Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 februari 2010

JOHN BLUND HAR..

... drabbat mina barn ;-)
~~~
Alvin sover en massa eftersom hans vaccin
gett honom feber.. :-(
~~
Amanda är helt däckad efter en dag
på dagis!! Jag gör allt för att hon inte
ska sova, stökar, killar, pussar och
- ja, sätter henne på golvet.
Inget fungerar - hon bara SKA sova!!

bloglovin

6 kommentarer:

Kick sa...

Gick det bra hos läkarn? Idag har vi köpt in supersöta Hello Kitty-smycken som förhoppningsvis kommer innan helgen! Kanske nåt att lägga i påskägget? ;)
Ha det bra! Kram Kick

Unknown sa...

Stackars småpluttarna då. Fast det kanske är lite lugnt och skönt för dig då^^

Vad sägs om att ses något framöver och ta en fika eller nåt? Tänkte om Amanda går på dagis.

Ha en bra kväll!
Kramar^^

-svantes mamma- sa...

Måste säga att de ser så mysigt ut när de somnar lite här o var. :)

Längtar tills jag ser Svante ligga i sin lekhörna eller något, sovandes... hehe

Kram

Agnes sa...

Sicka små tröttisar :)

Sv: Men dina knappar är ju jättefina och så proffsiga!
Jag hjälper gärna till om du behöver hjälp. Vill du isf ha egendesignade (som jag gjort i photoshop efter önskemål) eller såna knappar som jag har nu? Man kan välja vilken färg man vill och det är det enklaste alternativet. Men säg bara till om du behöver hjälp så ordnar vi det!:)

rebecca sa...

ja, du har det så ;)

Linda Olsson sa...

Hihi! Va gulligt! Ibland går det verkligen inte göra något för att få de små att vakna. Hihi!

Sv; Tack så mycket! Och detsamma ;)

Ha en bra dag!
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos