Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 14 februari 2010

HUR SKA MAN GÖRA??

Jag tror att jag har missat att man ska ge barnen nåt på alla hjärtans dag!!?? Hört flera nu som gör det... Hmmm.. är vi ensam om att inte göra det?? Det är väl bara sin käraste man ska ge till??
~~
Iaf, jag tror jag blir galen på dessa förkylningar som går runt runt i vår familj nu.. Tomas och barnen har varit dåliga en längre tid fram och tillbaka, men nu är det min tur igen! Superhosta, snuvig och hängig.!! Har massor att ta reda på efter att ha haft övernattningsgäster i tre dagar (olika varje natt), dopet, - Amanda var ju tvungen att öppna alla förpackningar leksakerna låg i och prova liite.. därav en massa skräp, samt efter en killfest igår... :-o Men har bara lust med soffläge med film och pizza..!! Barnvakt någon?? ;-)
~~~~
♥ Passar oxå på att önska er alla
en underbar alla hjärtans dag!! ♥

bloglovin

11 kommentarer:

Carolina sa...

Nope, du är inte ensam - här har inte heller getts något till barnen. kram

Helene sa...

Tycker absolut inte att man måste ge vare sig sin partner eller sina barn alla hjärtansdag-present, om man inte väldigt gärna vill det då förstås. Här hemma tycker vi det är trevligare att få uppvaktning/present när andan faller på, än en dag som denna =)

Hoppas ni blir friska snart!

Amy sa...

nej barnen fåer inget av oss. Min kille fick god middag med cheesecake till efterrätt :P

Nikita sa...

Albin har inte fått ngt av oss , han får saker av oss då vi känner för att köpa eller om vi tex är på affären å han ser nåt ..

kram

Maria sa...

Nej de är inte ensam. Vi ger inte nått till varandra heller :) Men det är ju givetvis upp till var och en :)

Elin sa...

Aldrig hört någon som ger till sina barn.Verkar väldigt konstigt. KOmmer jag inte att göra till Signe iaf. Om man nu ska ge någon något på Alla Hjärtans Dag så är det ju ens partner.
Hoppas att ni hade det bra igår. Det hade vi på ett års kalaset :-) Kramar

Therese sa...

Nä du, jag har inte gett Affe något jag heller... Inte karln min heller iofs, haha!

Agnieszka sa...

När jag bodde hemma så fick jag av min styvfar en ros på alla hjärtans dag, tycker absolut inte man ska behöva ge barnen massa saker. Det finns väl nog många dagar som de kan få presenter på !?!

stora kramar till er!

Nina sa...

..du vet ju att jag hade ställt upp som barnvakt :) Klem*

Jenny sa...

Hej, vi har inte heller gett något, de får ju så mycket resten av året ändå ;)

Dessutom har jag nätshoppat två kvällar i rad till vår lilla sessa så det får räcka;)

Ha en riktigt fin vecka! Kram Jenny

Nina sa...

Usch då, hoppas du känner dig bättre idag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos