Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 februari 2010

SICKEN BREVBÄRARE

Fast att vi är uppe i norrland så lyckades
Alvin få ett paket på posten!! :-o
Det var dom här supertuffa tofflorna
från Skoor.se, tack snälla!!!
~~~
Kommer vara perfekta då Alvin ska
till att börja krypa!! Visst var dom fina??
bloglovin

2 kommentarer:

Fia sa...

Jaaaa, jättefina! Jag är ute efter några tofflor som sitter kvar på lillens fötter.... POP´s har jag hört ska va bra! Vet du om dessa sitter? *KRAM*

Sofia sa...

Hej, såg att ni pratade om barntofflor som måste verkligen sitta kvar på fötterna. Jag säljer barntofflor åt en tjej som heter Catarina i Umeå som syr dem själv i renskinn. I och med att skinnet är så mjukt sluter de åt kring den lilla foten och hjälper till så att inte sockan åker av, vilket också var ett problem när min var liten. Catarinas båda barn har använt dem och hon har tydligen många återkommande kunder.

Det finns bilder på dem på http://varunik.se/kategorier/Barn/Kläder-och-Accessoarer/Mössor-och-Tofflor/
Hej hej

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos