Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 15 februari 2010

DAGENS OUTFIT´S

DAGENS OUTFIT´S
~~~~
Amanda har på sig Molo byxor &
Diesel tröja från Klkids.
~~
Alvin har på sig body och byxor
från Cubus samt dom smarta Sock-ons!!
~~
Idag har Alvin fått sitt 3månaders
vaccin - två sprutor!! :-o
Usch usch.. gör ont i mammahjärtat
då liten gallskriker!! Men men det går
ju över fort....
Han växer oxå vill jag lova
- 6840g och 63,5cm!
Han har en egen liten kurva ;-)

bloglovin

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lille Alvin är en STOR bebis :)
Jämförde med Elins siffror och hon var lika lång som lille A när hon var 4månader och vägde ungefär lika (lite mindre) när hon var 5månader.
Hur ser det ut om Du jämför Amanda och Alvins siffror, är lille A en större modell?
Kram Åsa

Anonym sa...

sv: tack:) tok söt bebis!:):)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Anonym sa...

Elin var ju liten, 48cm lång 3035g så det är ju klart det skiljer på storleken :)
Elin & Amanda är ju rätt jämstora trots Elin är ett år äldre.

Anonym sa...

Jag kom på en sak :) Du ammar ju, Elin är uppfödd på ersättning, det är kanske största skillnaden på våra barn.

sara sa...

Så fina som alltid!

Anonym sa...

Hej, jag blev lite orolig att Du skulle bli sur på mig som tyckte Alvin var stor, jag hoppas Du förstår jag inte menar något illa, jag bara jämförde honom med Elin.
Kram Åsa

Lola sa...

Så söta barn!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos