Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 maj 2010

VISSTE NI..

att jag vill köpa ett fritidshus innan sommaren
att jag har två stycken helt underbart fina & snälla barn
att min senaste kyss av min man njöt jag av lika mycket som alla andra gånger
att jag lyssnar mycket på en sjungande dotter
att jag funderar på när fasiken vi ska bli klara med lägenheten...
att jag pratar på tok för mycket
att jag inte gillar gnäll och tjat
att min första riktiga kyss fick jag på en sportlördag när jag var 11år
att jag avskyr när folk snackar illa om sina vänner
att kärlek är något jag har massor av
att jag gillar att ha hela familjen samlad
att jag alltid kommer att sakna mina vänner & familj hemma i norrland
att jag är förälskad i min underbara man Tomas
att sist jag grät var då mjölken rann till efter Alvin kom till världen
att min mobiltelefon är alltid med mig överallt
att när jag vaknar på morgonen är jag oftast väldigt pilsk
att innan jag går och lägger mig lägger jag fram vad jag och barnen ska ha på oss dagen efter
att jag just nu tänker på vad jag ska hitta på till middag
att i morgon kommer jag hämta min nya vagn - Concord Neo
att jag hoppas att Amanda´s treårs trots passerar fort...
att jag verkligen vill att vi flyttar till en villa inom ett par år

Tjuvade listan av finaste Nikita ;-)
Om ni oxå gör listan, lämna gärna en länk
så jag kan kika in!!

bloglovin

9 kommentarer:

nikita sa...

hihi skojj att du tog listan :D

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

http://mideco.blogg.se/2010/may/visste-ni.html

Jag gjorde den :)

Annika sa...

Och jag har gjort den:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2010/may/visste-ni.html

Tove sa...

Jag har gjort den! :-)

MADELEINE sa...

Tove - kommer ju inte in på din blogg!!! :-(

lilla angelyne sa...

http://lillaangelyne.blogspot.com/2010/05/visste-ni.html

Här finns den! =)

MAMMAFIA sa...

Och jag med har gjort den =)
http://www.mammafia.com/2010/05/visste-ni.html

MAMMAFIA sa...

Jag kommer inte heller in på din Tove! Vill gärna läsa

Johanna sa...

Jag har gjort listan =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos