Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 25 maj 2010

MUPPSAN TIPSAR:

Nu har jag varit med i Gratisbio i snart 2månader,
och jag har redan kunnat plocka ut flera presentkort
på bl.a H&M, Nelly, Cubus, Bik Bok, Babyland m.fl.
~~~~
Anstränger jag mig?? - Inte ett dugg!!
Jag loggar in en gång om dagen på Gratisbio,
svarar på gästboksinlägg och vänförslag.
- För det får man poäng!!
Sen spanar jag in dagens erbjudande, kanske
lättförtjänade poäng?!!
Ovan ser ni en bild på två av deras erbjudanden
som ger mycket poäng!! :-o Sånna gillar man ;-)
~~
Sen om jag ska nätshoppa ser jag alltid till att
kolla om det företaget finns med hos Gratisbio,
för då kan jag ju dessutom få poäng på det.
T.ex gör du en beställning hos Ellos så kan du
få 5-10% av summan i poäng.
Vips - så har du helt plötsligt en massa poäng! :-D
~~
Gå med i Gratisbio du oxå - det ska vara lätt
att tjäna pengar ;-)

Klickar du på bilden ovan eller anger "Muppsan1983"
får du 75poäng i välkomst gåva.!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos