Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 maj 2010

HAR NI SETT?

På väg att hämta Amanda på dagis nu - ser ni vad Alvin åker? :-) Har tid på bvc efteråt - 6mån kontroll. Någon som kan gissa vad han väger nu? 8400 nåt vägde han för ca en månad sen!

Följ Madeleine direkt i din mobiltelefon

9 kommentarer:

£lli£ sa...

8. 900 kanske?? ;)

Kram!!

Elin sa...

Hihi Alvin väger nästan lika mycket som Signe snart. Iaf nästan samma strl på kläder såg jag :-)
Kram

Nina sa...

Åh nya fina vagnen =)

Lindet sa...

8975 tror jag han väger=)

kram

katti sa...

hej va härligt med en go och rund pojk själv har jag en på snart 9 månader som väger 7130 g ... vill bara hälsa och säga att jag gillar din blogg, har precis börjat blogga sj och det är hur kul som helst :)

Tove sa...

Eftersom jag var på bvc med Isak idag gissar jag att de väger lika mycket; 8740! :-)

Jda sa...

9100 tror jag:) D är ju en stabil kille så...
Kram

Jill sa...

hejhej, jag tror att våra söner e nästan lika gammla, vi ska också på 6 månaderskontroll, fast nästsa vecka. min Texx e född 24 november:)
Jag kan gissa på 9100 ca:)

Vendeltid sa...

Min Vemund (född dagen före Alvin va?) vägde 9245 för en månad sedan och nu vägde han 9750. Jag tror att Alvin väger 8900 ungefär. :) Hur är vagnen?? :D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos