Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 21 maj 2010

CONCORD NEO - SMÅ DETALJER

~~~
Den nya vagnen är sjukt snygg, lättkörd och
har otroligt många grymma och praktiska
detaljer. Här är några:
- Varukorgen i form av en stängbar "väska".
- Ståbräda som enkelt klickas på och med bara
ett knapptryck lyfts av!! Dessutom helt makalöst
stabil och väger inget :-o
- Bromsen sitter uppe på handtaget.
- Vagnen går hur enkelt som helst vändas på
så barnet sitter ifrån mig.
~~~
Kommer mer bilder och mer detaljer!!
Läs mer om vagnen här så länge.

bloglovin

1 kommentarer:

Mimmi sa...

När (och inte om ;-) ) jag får en liten till så skall jag inte snåla på vagn (som jag gjorde tidigare). Visst är det kort tid, men ack så roligt det är med vagn.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos