Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 20 maj 2010

NOMINERA DEN BÄSTA KALASBUTIKEN PÅ NÄTET

Nu är det dax att nominera
"Den bästa kalasbutiken på nätet"
~~~
Lämna en kommentar nedan med din favoritbutik,
om en vecka startar omröstningen av de TRE
kalasbutikerna som går till final - dvs de som fått
flest nomineringar!!
~~~
Bland er som nominerar så lottas ett hemligt pris
ut - så glöm inte att lämna kontaktuppgifter då
ni nominerar.!! :-D
~~~
P.s - ikväll avslutas röstningen av "den bästa
leksaksbutiken på nätet", skynda och rösta här till höger!!

bloglovin

44 kommentarer:

Unknown sa...

Jag skulle vilja börja med att nominera Barnkalaset.se. En modern butik med många kalasteman. Snabba leveranser och stora och tydliga bilder!

Lindet sa...

Hej!

Jag tycker att
http://www.partytajm.se/
är det bästa=)

(tipsar även dig om att jag har tävling om bl.a. solskyddskläder just nu hos mig... )

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Angelica sa...

www.kalaspinglan.se är den absolut bästa kalasbutiken på nätet.
Ett otroligt stort utbud av roliga kalasprylar.
Maskeraddräkter, leksaker, tårtdekorationer + mycket mer.
Toppen service!!
Angelica

Anonym sa...

Kalasbolaget.se är BÄST!!!!
Sköna saker med roliga teman och en kanon bra hemsida!
Heja Lisen!

AnnapåGrönkulla sa...

Partytajm.se tycker jag har mycket fint!

Maria Iskasson sa...

Kalasbolaget, förstås

Anonym sa...

Jag tycker att Barnkalaset.se är bäst.

Anonym sa...

Jag vill nominera Kalasbolaget. Superbra utbud, snabba leveranser och framförallt bra service!

Unknown sa...

Barnkalaset.se, Partytajm och Kalasbolaget är 3 toppenbra kalasbutiker - kan inte bara nämna en favorit tyvärr! ;-)

E-post: carolina.ahsberg@telia.com
www.carolina1979.se

Madoka sa...

Jag vill nominera Kalasbolaget. Otroligt bra och snabb service!

Anonym sa...

Jag tänker nominera Barnkalaset.se. Klart snyggast sida!

Sanna sa...

Mina favoriter är Barnkalaset.se, Partytajm och Kalasbolaget.

Hälsningar,
Sanna

Sandra sa...

Jag gillar bäst Celebrations!

Milla sa...

Jag vill nominera Kalasbolaget! Supersnabba och bra att ha att göra med :)

Patricia sa...

Jag är super nöjd med KALASPINGLAN!!
De har en sådan service och snabb leverans.
Mycket att välja på!!!
kram patricia

Sanna sa...

Jag kom på att jag glömde nominera Kalaspinglan.se som är en kanon bra butik!

EFI sa...

KALASPINGLAN!
Jah har alla 6 år min son är beställt från kalaspinglan !snab leverans trevlig bemötande via telefon och bra kvalitet!

Monica sa...

Jag nominerar Barnkalaset.se för deras utmärkta service!

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥ sa...

KALASBOLAGET absolut :)
Kram

Christina sa...

Jag skulle vilja nominera Kalasbolaget - den enda butik som också erbjuder 5-kampssaker! Bra annat utbud också och jättebra service!

Anonym sa...

Kalaspinglan.se är den absolut bästa kalasbutiken på nätet. Den har allt man kan tänkas behöva till ett kalas!!!

Anonym sa...

Barnkalaset.se tycker jag är bäst. Jag fick mina saker i god tid till kalaset

Anonym sa...

Jag skulle vilja lägga gott ord för Barnkalaset. Underbar service!

Anonym sa...

Jag vill nominera Kalasbolaget!

Anonym sa...

Barnkalaset.se!

Jenny sa...

Jag gillar barnkalaset.se bäst!

Anonym sa...

Har handlat av Kalasbolaget i flera omgångar och har alltid varit nöjd. Kommer helt klart att handla där nästa gång!

Anonym sa...

Jag vill nominera Kalasbolaget. De har drägliga priser i kombination med hög service. Sånt gillar vi !

Anonym sa...

Jag har erfarenhet av flera kalasbutiker, men vill nominera Kalasbolaget. Vi har handlat av dem både för privat bruk och genom mitt arbete. En butik att lita på !

Ewa sa...

Jag nominerar kalasbolaget.se!

roger sa...

Helt klart kalaspinglan.se
Supersnabba leveranser och stort utbud!

Ewa sa...

jag har handlat hos barnkalaset.se och var mycket nöjd så jag röstar på dem.

Karin Isaksson sa...

Kalasbolaget.se har allt till kalaset! Mina barn älskar att titta, välja och drömma om sitt nästa kalas på hemsidan.

Nöjd kund sa...

CELEBRATIONS - för deras sortiment och priser! Service och utseende!

Anonym sa...

Jag vill nominera kalasbolaget.se

/Linda

ia_fia (@) hotmail.com

Micke sa...

Jag nominerar barnkalaset.se för deras breda sortiment och utmärkta service.

Sara & Lasse sa...

Vi vill nominera kalas butiken http://celebrations.se - Handlar alltid av Birgitta!!

Anonym sa...

www.partytajm.se har störst utbud och alltid allt i lager!Snabba leveranser och alltid kundservice som går att nå per telefon.

Anonym sa...

Jag nominerar Kalasbolaget så klart! Det blir nästan som ett kalas i sig att välja i det stora utbudet. Dessutom en inspirerande och tydlig hemsida med snabb leverans/Lena

Åsa sa...

Barnkalaset.se nominerar jag för deras snabba leveranser och roliga sortiment.

Anonym sa...

Jag vill nominera Barnkalaset för att jag gillar dom bäst. /Marie

Anonym sa...

Hej!

Nominerar kalasbolaget. Har handlat ett flertal gånger och får supersnabba leveranser. Bra utbud. Finns massor med bra saker att stoppa i fiskdammspåsen.

/Elisabet

M Dolores sa...

Kalasbolaget måste vara den bästa butiken - stort utbud, kanonsnabba och flexibla leveranser alltid med det lilla extra och framförallt ett trevligt bemötande!

Anonym sa...

Jag tycker att kalaspinglan är bäst. Har många teman att välja på. Mvh
Sarah Bergman

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos