Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 18 maj 2010

MATADE ANKORNA

Alvin och Leeloo myser i vagnen under tiden ;-)
~~
Alvin i Nova Star fleece och mössa, ligger i sin
"The Buppa brand" åkpåse.
Amanda och hennes Farmor var ner till lilla dammen
på Årsta fältet och matade ankorna. Tydligen fullt med
fisk där oxå för dom käkade nog ännu mer ;-)
~~~
Synd att det blåste så rackarns mycket bara... blev så
kallt.. :-( Blev en prommis till Mc Donalds för lunch..
dessvärre utomhus eftersom Leeloo var med,*burr*

bloglovin

2 kommentarer:

Mia sa...

Här har det vart riktigt skönt idag. Mulet och tråkigt på förmiddagen. Men sen...
Gick promenad i linne! :-D
Ska va Norrland. ;-)

Väntar med spänning på dragningen av åkpåsarna. Vill så gärna vinna en!!!
Sa att jag ville ha svartvit om jag vann. Men ju mer jag ser Alvin i sin ju mer förtjust blir jag i den! :-D
Som sagt, jag håller tummar och tår!

Emma - Rock the blogg sa...

Vi har sommarvärme i Göteborg!!!!!!!!! Över 20 idag!! Underbart

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos