Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 19 maj 2010

TRIPLE COMFORT RIDER - 3-i-1 BÄRSELE

Eftersom vi bara har en vagn så vore det kanon med
en bra bärsele så jag ibland kan ta Alvin i den och låta
Amanda åka vagn istället. Finns ju faktiskt dagar hon
inte orkar gå hela vägen hem eller stå på brädan!!
Känns ibland som om hon fick bli stor med en gång
då Alvin kom till världen.. :-o
~~~
Iaf, min gamla bärsele fick jag grymt ont av i axlar
och rygg. Alvin väger ju iofs rätt mycket men jag
ska iaf orka bära honom ett tag till - med en
grym bärsele så tror jag det inte är några problem.
~~~
Ska få testa den här "TripleComfortRider"
Återkommer då jag hunnit testa den!!

* 3-i-1 bärsele!! Man kan antingen ha barnet vänt framåt, bakåt eller på höften!.
* Extra vadderade axelremmar
* Avancerat stöd för korsryggen
* Lätt att hantera
* Enkelt att byta sida när man bär barnet på höften.
* 100% ventilerad
* Godkänd vikt: 3,6-16,36 kg

bloglovin

2 kommentarer:

Tove sa...

Ja, den här måste du verkligen utvärdera! :-D
Isak väger ju 8740 nu, och det börjar vara tungt i Babybjörnen de gånger han väljer bort vagnen för mammas/pappas närhet..
Så alla tips, do's & dont's gällande just bärselar suger vi i oss just nu.. :-)

Sofia sa...

Ser absolut fram emot den utvärderingen! Den ser väldigt gedigen ut o vi tänkte vandra med vår 2mån lilla tjej i sommar. Kanske är den ngt?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos