Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 23 maj 2010

INSAMLING TILL LILLA LOVA


Det ofattbara hände till slut, det var ju så väntat och ända så svårt då det skedde. Hennes sista andetag just omkring 00.20 natten mot lördagen den 22 maj 2010, en sista djup suck, hur den rosa nappen de hade gett henne att " tugga " på då hon börjat gnissla och bita tänder bara ramlade ut med ett ljudligt plopp mot madrassen. Hur nära hon var men ändå någon annanstans. Hur syret forsatte brusa, tills läkaren kom för att dödsförklara vårat barn, våran föstfödda dotter, 6.5 åringen som skulle börja ettan till hösten.
Lova fick frid, vi fick mera sorg ännu. Sorg över förlusten av ett älskat barn som aldrig mer kommer att finnas med oss i vardagen fysiskt.*

*Stycke hämtat ur Dolce Bambini bloggen


Utan tvekan lämnade jag mitt bidrag till insamlingen!! - Klicka här för att lämna ett bidrag du oxå, det minsta vi kan göra!!! Jag lider verkligen med Lova´s familj, kan inte förstå hur orättvist livet kan vara!!!

Med ett enkelt sms har du gjort dagens goda gärning.!! Vilka är med??

bloglovin

4 kommentarer:

Milla sa...

Jag har skänkt ett bidrag jag med.. Tänker på Lovas familj <3

Fia sa...

Utan tvekan så skänkte jag oxå ett bidrag!

johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Ush det är så tråkigt när det händer, Lova vila i frid. <3

passar på att tala om att jag lagt ut kort på dem 2 par byxor som jag hittills har sytt ;) just nu är en klänning under produktion (klar imorgon orkar nog inte sitta hela natten)

Kram

Tea-Louice sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har =)

Just nu har jag en tävling på min blogg som du kanske är intresserad av?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos