Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 24 maj 2010

SKA VI SLÅ TILL??

Har blivit förfrågad om vi vill köpa ett vinterbonat
fritidshus - alldeles intill min pappa´s stuga!!
Ni vet där vi alltid är så fort vi bara kan ;-)
~~~~
Det här är utsikten från vår stuga - min pappa´s
stuga ser ni på vänstra sidan. Våra tomter sitter
alltså ihop, så nära är det.!!
Stugan ligger i närheten av Hassela, närmare
Matfors (Medelpad/Hälsingland)
~~
Om ett par veckor ska vi åka hem till Fränsta
för att grabbarna ska vara med på det årliga
Träslaget i Ånge, - då ska vi försöka hinna med
att åka och titta på stugan oxå.
Men bra nog sugen är vi - vi som letat så länge.
Liite långt bort, ca 4timmars bilresa från Sthlm.. :-o
Men då vi är där så har vi nära till både
vänner och familj..!!!

bloglovin

5 kommentarer:

Therese sa...

Annars kanske vi kan få köpa ;)

Mia sa...

Slå till! ;-)

Therese sa...

Absolut! Nära till familjen är viktigt tycker jag :)

Nina sa...

Jaaa, slå till! ; )

Annelie sa...

Hassela är jätte fint och vi har ju också en stuga inte så långt ifrån :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos